Самоаналіз виховного заходу
1.
Найменування виховного заходу, дата,
місце проведення, вік дітей, що взяли в ньому участь.
2.
Визначення форми (жанру) заходу: етична
бесіда, диспут, свято, похід-екскурсія, психологічний тренінг, урок
самоврядування тощо.
3.
Конкретні педагогічні цілі й виховні
завдання цього заходу (головною метою виховного заходу є зміна стосунків).
Наприклад:
§
Виховання інтересу до спорту, техніки,
науки, мистецтва, політики, тощо;
§
Формування здатності до збагачення
власного внутрішнього світу, самовиховання;
§
Зміна характеру міжособистісних
стосунків у класному колективі (виховання в учнів поваги один до одного);
§
Зміна ставлення до якогось члена
колективу (в результаті його цікавої розповіді про своє захоплення, про яке
ніхто раніше в класі не знав, у нього можуть з’явитися товариші);
§
Виявлення, розвиток здібностей
будь-якого із членів колективу, забезпечення зміни його ставлення до себе;
§
Вивчення учнями правил поведінки
(етикету): на вечорі, танцях, банкеті тощо.
4.
Наявність плану підготовки та
проведення заходу, його продуманість, доцільність, завершеність.
5.
Участь колективу вихованців у розробці
планів проведення заходу і їх мотивація до активної діяльності.
6.
Хід підготовчої роботи, розподіл
доручень, ставлення учасників до її виконання.
7.
Педагогічна позиція вчителя,
стимулювання ініціативи, активності, самостійності учнів, залучення їх до
роботи в ролі помічників.
8.
Врахування вікових особливостей,
індивідуальних і колективних запитів та інтересів дітей.
9.
Позиція школярів під час проведення
заходу (активність та ініціатива; байдужість і пасивність).
10.
Позитивні, найбільш вдалі моменти
заходу, створення виховної ситуації, у якій учні відчувають радість, гордість
за себе і товаришів. Хиби і труднощі у роботі, шляхи їх подолання.
11.
Ступінь виконання поставлених завдань.
12.
Спрямованість у майбутнє (наявність
перспектив), визначення проблеми, на розв’язання якої спрямовані проведені
заходи, системність виховної роботи у класі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий